ماشین ظرفشویی جی پلاس 14 نفره مدل GDW-N4983

ماشین ظرفشویی جی پلاس 14 نفره مدل GDW-N4983

امروزه شستن ظروف به یک کار کسل کننده و وقت گیر تبدیل شده است از این رو انواع مختلفی از ماشین های ظرفشویی در اندازه و طرح های مختلف تولید شده که با استفاده از آن می توان ظرف های مختلف را درون آن شستشو داد.

ماشين ظرفشويی جی پلاس 14 نفره مدل GDW-N4983 از سری ماشین های ظرفشویی کار آمد تولید شده توسط برند جی پلاس می باشد. برای این مدل  6 برنامه اصلی در نظر گرفته شده و دارای 3 برنامه انتخابی اضافه برای شستشو است.

از برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی جی پلاس می توان به برنامه شستشو Self Clean اشاره کرد که برای تمیزی بدنه و بخش های داخلی دستگاه کاربرد دارد. بر روی بدنه ی ظرفشویی صفحه نمایش LED طراحی شده که با استفاده از آن می توان تنظیمات لازم بر روی دستگاه را انجام داد.

قابلیت Auto Open Door در ماشین ظرفشویی به منظور باز شدن خودکار درب پس از اتمام فرآیند شستشو و جهت بهبود کیفیت و تسریع روند خشک شدن ظروف تعبیه شده است.

بررسی مشخصات فنی ماشین ظرفشویی 14 نفره جی پلاس

از رده مصرف انرژی ++A بهره می برد و به میزان 11 لیتر در هر بار شستشو آب مصرف می کند. قابلیت اعمال عملکرد Express بر روی 4 برنامه اصلی ظرفشویی جی پلاس باعث کاهش زمان شستشو با حفظ الگوریتم اصلی شستشو می شود.

در ظرفشویی جی پلاس 14 نفره مدل GDW-N4983 برنامه شستشو Hygiene Wash مجهز شده که باعث شستشوی با کیفیت ظروف و ضد عفونی کردن آن ها می گردد.

برنامه های شستشوی دیگری برای ماشین ظرفشویی جی پلاس در نظر گرفته شده که باعث شستشوی بهتر ظروف می شود این برنامه ها شامل برنامه شستشوی روزانه در 90 دقیقه، برنامه شستشوی سریع (Rapid)، Eco برنامه جهت شستشوی اقتصادی، انجام شستشو در زمان دلخواه (Delay Start)، برنامه شستشوی نصف ظرفیت (half load) و برنامه ویژه جهت شستشوی ظروف بلور Glass می شود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *