جدیدترین ماشین لباسشویی ایرانی با برند جی پلاس

جدیدترین یکی دیگر از برندهای ایرانی که با تولید محصولات باکیفیت توانسته جایگاه خوبی در بازار به خود اختصاص دهد و توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کند، برند جی پلاس است. این برند در تولید تمامی محصولات خود از جمله ماشین لباسشویی از فناوری های جدید شستشو مطابق با استانداردهای جهانی استفاده می کند. این برند در تولید مدل های جدید ماشین لباسشویی از موتورهای اینورتر کم مصرف استفاده می کند. استفاده از فناوری های جدید، در دسترس بودن برنامه های ویژه برای از بین بردن لکه لباس، جرم گیری خودکار دستگاه و قیمت مناسب نسبت به نمونه های مشابه خارجی از مهمترین مزیت های ماشین لباسشویی جی پلاس به شمار می رود. برخی از جدیدترین ماشین های لباسشویی G+ موجود در بازار عبارتند از: ماشین لباسشویی G+ مدل GWM-k94VS، ماشین لباسشویی G+ مدل GWM-K846w، ماشین لباسشویی G+ مدل GWM-K613.

ماشین لباسشویی جی پلاس
گلدیران در طراحی فنی ماشین لباسشویی G+ هر آنچه از نظر راحتی و دوام در ساخت ماشین لباسشویی های G+ لازم بوده را در نظر گرفته است.

در دسته لوازم خانگی ماشین لباسشویی هر بار برق زیادی مصرف می کند. شرکت گلدیران با در نظر گرفتن این مشکل سعی کرده تمامی ماشین لباسشویی های خود را طوری طراحی کند که دستگاهی تولید کند که مصرف انرژی پایینی داشته باشد اما قدرتمند باشد.

از دیگر مزایای ماشین لباسشویی جی پلاس می توان به موتور قدرتمند و برنامه های مختلف شستشو اشاره کرد. شرکت گلدیران ماشین لباسشویی جی پلاس را به موتور تسمه اینورتر مجهز می کند که علاوه بر قدرت بالا، عمر مفید بالایی نیز دارد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *