معرفی آبمیوه گیری های نفیس24

سه كاره پارس خزر مدل ویتافروت از تولیدات پارس خزر است. موتور استفاده شده در این مدل 400 واتی است که با توجه به قیمت‌‌اش، توان مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌‌دهد. پارس خزر در تولید این مدل، از تجربه چندین ساله‌اش نهایت استفاده را کرده و محصولی در خور را به بازار عرضه کرده است. ویتافروت طراحی و ظاهر مناسبی دارد و کیفیت ساخت آن راضی‌کننده است؛ تا جایی که می‌توان آن را یکی از بهترین محصولات تولید شده در این شرکت تاکنون دانست.

آبميوه گيري سه كاره پارس خزر مدل ویتافروت با پارچ شیشه ای

با شروع هر فصل میوه های خوش آب و رنگ فصلی بیشتر از آن که در ویترین میوه فروش ها دیده شوند، در ویترین میوه فروش های سطح شهر با رنگ های هیجان انگیزشان به نمایش در می آیند اما هوس نوشیدن و پرداخت مبلغ هنگفتی به ازای یک لیوان آب میوه تازه همان، و امکان دچار شدن به بیماری های گوناگون از جمله مسمومیت و دل درد و … همان، اینجاست که  قدر و منزلت دستگاه آب میوه گیری همه فن حریفی که این روزها تنها جزیی از دکوراسیون آشپزخانه ها شده است نمودار می شود. آبميوه گيري تفاله جدا مدل آووكادو از سری محصولات لوازم خانگی پارس خزر نیز مانند سایر محصولات فروشگاه دارای 25 گارانتی، خدمات پس از فروش پارس شید نماینده خدمات پس از فروش محصولات پارس خزر در سراسر ایران با بیش از 425 مرکز خدمات می باشد.

آبمیوه گیری پارس خزر مدل JC-700P

آب میوه گیری پارس خزر مدل JC-700P یک محصول با طراحی ساده، قیمت مناسب همراه با کاربرد‌های بسیار زیاد است. از مشخصات کلی این آب‌میوه‌گیری می‌توان به حافظ حرارتی موتور به جهت جلوگیری از سوختن موتور، میزان آبدهی 55 درصد وزنی میوه، قابلیت آبگیری 1 کیلوگرم میوه در هر مرتبه آبگیری، فیلتر میکرو مش با قابلیت جداسازی حداکثری آب‌میوه از تفاله، تنوع رنگ ( رنگ‌های سفید – زرد )، دارای لیوان مخصوص آبمیوه، دارای علامت استاندارد ایمنی ایران ( ایمنی )، دارای نشان استاندارد اروپا CE و عایق‌کاری دوبل موتور اشاره کرد. این محصول از سری محصولات لوازم خانگی پارس خزر نیز مانند سایر محصولات فروشگاه دارای 25 گارانتی، خدمات پس از فروش پارس شید نماینده خدمات پس از فروش محصولات پارس خزر در سراسر ایران با بیش از 425 مرکز خدمات می باشد.

آبمیوه گیری ناسا الکتریک مدل NS-947

 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *